نصب ایزوگام در هشتگرد کرج

نصب ایزوگام در هشتگرد کرج+ قیمت ایزوگام بدون نصب

یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین کارهایی که در ساختمان‌ها انجام می‌شود، نصب ایزوگام در ساختمان است. نصب ایزوگام در کرج توسط تیم متخصص ایزوگام کار باعث می‌شود که ساختمان‌ها در برابر تغییرات دما و رطوبت محافظت شوند و انرژی مصرفی برای سرمایش و گرمایش کاهش یابد. ایزوگام یک لایه عایق‌گذاری است که بر روی سقف یا دیوارهای ساختمان نصب می‌شود تا از انتقال حرارت و صدا جلوگیری کند.

برای نصب ایزوگام در ابتدا باید ورقه‌های قیر، با حرارتی بالا ذوب شوند. حرارتی که متخصصین ایزوگام کرج به ایزوگام می‌دهند، باعث نرم شدن ایزوگام می‌شود و در نتیجه مقداری از قیرهای خود رو آزاد می‌کند و در لابه‌لای درزها قرار می‌گیرد و هیچ راه نفوذی برای نم و رطوبت باقی نمی‌ماند. یکی از مزیت‌های نصب ایزوگام در ساختمان‌ها این است که به بهبود کیفیت هوای داخلی، کاهش هزینه‌های انرژی، و افزایش راحتی ساکنین کمک کند.

ایزوگام کار در هشتگرد کرج

ساختمان‌هایی که ایزوگام شده باشند، در برابر اتفاقات مقاوم‌تر هستند. ایزوگام‌ها استحکام بالایی دارند و مانند نوعی عایق به شمار می‌روند که در برابر گرما، سرما، باد، آتش سوزی و پارگی مقاوم هستند و آسیب زیادی نمی‌بینند. برای نصب ایزوگام در منزل خود می‌توانید با مجموعه ایزوگام کرج تماس بگیرید و از خدمات متخصصین ایزوگام کار در هشتگرد کرج استفاده کنید.

برای سفارش ایزوگام، به مواد بکار رفته در آن توجه کنید. زیرا کیفیت ایزوگام کاملا به کیفیت مواد استفاده شده در آن بستگی دارد و هرچقدر که مواد بکار رفته در آن بهتر باشد، قیمت ایزوگام نیز بیشتر می‌شود. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، میتوانید با متخصصین ایزوگام کار در هشتگرد کرج مشورت کنید تا بهترین کیفیت را برای منزل خود انتخاب کنید. البته نصب ایزوگام باکیفیت برای ایزوگام کار کمی مشکل‌تر است. از طرفی، در نظر داشته باشید که ایزوگام‌های ضخیم، لزوما ایزوگام‌های باکیفیتی نیستند.

برای نصب ایزوگام باید محل مورد نظر کاملا خشک باشد. همچنین نصب ایزوگام در مناطق سردسیر شرایط خاصی دارد. برای نصب ایزوگام مناسب منطقه خود، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت میتوانید با متخصصین ایزوگام کار در هشتگرد کرج تماس بگیرید و بهترین ایزوگام را برای منزل خود سفارش دهید.

نصب ایزوگام در هشتگرد کرج

نصب ایزوگام در هشتگرد کرج مزایای زیادی دارد که در پایین به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

  • نوعی عایق‌بندی رطوبتی و حرارتی است و از نم دادن و خراب شدن سقف برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند.
  • نسبت به قیرگونی نازک‌تر و سبک‌تر است.
  • استفاده از ایزوگام باعث کاهش مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود که به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
  • درصورت خرابی بسیار راحت و سریع تعمیر می‌شود.
  • با انواع سطوح سازگار است و چسبندگی بالایی دارد.
  • با محیط زیست نیز سازگاری زیادی دارد.
  • کاهش صداهای خارجی

توجه داشته باشید که شرایط نگهداری درست ایزوگام را از ایزوگام کار بپرسید تا با رعایت نکات نگهداری و همچنین تعمیر به موقع ایزوگام، عمر آن نیز افزایش پیدا کند. تیم ایزوگام کرج با توجه به تجربه‌ای که در نصب ایزوگام در هشتگرد کرج دارد، همیشه بهترین ایزوگام را برای مشتریان خود بکار برده است و همیشه رضایت مشتریان خود را بدست آورده است.

یکی از مسائلی که سازمان ملی استاندارد برای تولید کنندگان ایزوگام تعیین کرده است، استفاده از مواد باکیفیت است. به همین علت هنگام خرید ایزوگام حتما به مواد بکار رفته در آن توجه کنید. زیرا مواد بکار رفته در آن است که کیفیت ایزوگام را مشخص می‌کند. اگر هم اطلاعات درستی از این محصولات ندارید، بهتر است در این زمینه با یک متخصص نصب ایزوگام در هشتگرد کرج مشورت کنید.

نمایندگی ایزوگام در هشتگرد

برای سفارش بهترین ایزوگام میتوانید به مجموعه ایزوگام کرج که نمایندگی برندهای مطرح ایزوگام در هشتگرد کرج است، مراجعه کنید و هر برندی را که بخواهید، میتوانید با قیمت مناسب سفارش دهید.

با توجه به تجربه‌ای که متخصصین ایزوگام کرج در نصب ایزوگام در هشتگرد کرج دارند، برای تشخیص بهترین ایزوگام باید به چند مورد توجه کنیم که در پایین به این موارد اشاره می‌کنیم:

  • ضخامت

استانداردترین ایزوگام باید دارای 4 میلیمتر ضخامت داشته باشد. اگر کمتر از این مقدار باشد، کیفیت خوبی ندارد.

  • وزن

یکی از مواردی که در تشخیص ایزوگام استاندارد مهم است، وزن ایزوگام است. ایزوگام مناسب و استاندارد باید چیزی بین 40 تا 42 کیلوگرم باشد.

  • مقدار لایه های ایزوگام

ایزوگام‌ها با توجه به تعداد لایه‌هایی که در آن‌ها بکار می‌رود به چند دسته تقسیم می‌شوند. مانند: ایزوگام تک لایه – ایزوگام دولایه – ایزوگام سه لایه. برای تشخیص این مورد میتوانید با یک متخصص ایزوگام کار در هشتگرد کرج تماس بگیرید.

  • مناسب بودن با محیط مورد نظر

یکی از مواردی که سازمان ملی استاندارد به آن تاکید دارد این است که تولید کنندگان ایزوگام باید با توجه آب و هوای مناطق مختلف ایزوگام خود را تولید کنند. مثلا ایزوگام‌های تولید شده برای مناطق  گرم‌سیر و سرد سیر باهم متفاوت هستند. پس هنگام خرید ایزوگام باید به منطقه زندگی خود هم توجه کنید.

  • مقاومت ایزوگام

ایزوگام‌های استاندارد باید در برابر ضربه، فشار، گرما و سرما مقاوم باشد. همچنین ایزوگام‌های استاندارد باید در برابر پوسیدگی مقاوم باشند و پوسیده نشوند.

  • قابلیت نصب بر روی تمام سطوح

یکی از ویژگی‌های ایزوگام‌های استاندارد این است که بر روی تمام سطوح سیمانی، چوبی، آسفالتی و … قابلیت نصب دارند.

چنانچه اطلاعات خاصی در زمینه ایزوگام ندارید، میتوانید با مجموعه ایزوگام کرج مشورت کنید و از خدمات تخصصی تیم ایزوگام در هشتگرد کرج استفاده کنید.

قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج

قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج به در هر ساختمانی متفاوت است و برای همه یکسان نیست. زیرا قیمت ایزوگام در مرحله اول به اندازه ساختمان بستگی دارد و هرچقدر که ساختمان بزرگتر باشد، قطعا به مقدار بیشتری ایزوگام نیاز دارد و قیمت نصب ایزوگام نیز بالاتر می‌رود. بعد از مشخص شدن اندازه ساختمان، باید به نوع مواد ایزوگام توجه کنیم. زیرا مواد بکار رفته در ایزوگام‌ها باهم متفاوت است و شما با توجه به نوع ایزوگامی که اتخاب می‌کنید، قیمت متفاوتی هم پرداخت می‌کنید.

اما برای تعیین قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج می‌توانید با مجموعه ایزوگام کرج تماس بگیرید و پس از تعیین نوع ساختمان و نوع ایزوگام خود، از قیمت ایزوگام مطلع شوید.

شماره ایزوگام کار در هشتگرد

برای تماس با ایزوگام کار در هشتگرد میتوانید با شماره 09169796902 تماس بگیرید و از خدمات نصب ایزوگام و قیر و گونی در کرج استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *