نصب ایزوگام در محمدشهر

نصب ایزوگام در محمدشهر کرج+ قیمت ایزوگام بدون نصب

یکی از مهم‌ترین و واجب‌ترین کارهایی که باید برای سقف خانه‌ها انجام شود، ایزوگام کردن سقف‌های خانه است که توسط تیم متخصص ایزوگام کار در محمد شهر کرج نصب می‌شود. ایزوگام نوعی آسفالت است که در هر دو حالت سرد و گرم استفاده می‌شود. مزایای مختلفی برای استفاده از ایزوگام در ساختمان یا خانه شما وجود دارد.

برای نصب ایزوگام معمولا ورقه‌های قیر ذوب می‌شوند که این کار به توقف نشت کمک می‌کند. حرارتی که ایزوگام کرج به ایزوگام می‌دهد، باعث نرم شدن ایزوگام می‌شود و در نتیجه مقداری از قیرهای خود رو آزاد می‌کند و در لا به لای درزها قرار می‌گیرد و در نتیجه هیچ راه نفوذی برای نم و رطوبت باقی نمی‌گذارد.

ایزوگام کار در محمدشهر کرج

این یک واقعیت است که سقف، کف و دیواری که ایزوگام شده باشد، یک مزیت بزرگ است. ایزوگام‌ها دارای استحکام کششی بالایی هستند و در برابر گرما، سرما، باد، آتش سوزی و پارگی مقاوم هستند و در صورت وقوع حادثه آسیب چندانی نمی‌بینند. برای نصب ایزوگام در منزل خود می‌توانید با مجموعه ایزوگام کرج تماس بگیرید و از خدمات متخصصین ایزوگام کار در کرج استفاده کنید.

ایزوگام‌ها از فرآوری قیر به دست می‌آیند. همچنین، کیفیت ایزوگام کاملا به جنس و مرغوبیت مواد استفاده شده در آن بستگی دارد و هرچقدر که مواد بکار رفته در آن با کیفیت‌تر باشد، قیمت نهای ایزوگام بیشتر می‌شود. البته نصب ایزوگام مرغوب برای ایزوگام کار کمی سخت‌تر است. البته در نظر داشته باشید که ایزوگام‌های باکیفیت‌تر لزوما ضخیم‌تر نیستند. برای نصب ایزوگام باید سطح آن مکان خشک باشد. همچنین نصب ایزوگام در مناطق سردسیر شرایط خاصی دارد. برای نصب ایزوگام مناسب منطقه خود، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت میتوانید با متخصص ایزوگام کار در محمد شهر کرج تماس بگیرید و بهترین ایزوگام را برای منزل خود سفارش دهید.

نصب ایزوگام در محمدشهر کرج

نصب ایزوگام در محمدشهر کرج مزایای زیادی دارد که در پایین به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

  • نوعی عایق‌بندی رطوبتی و حرارتی است و از نم دادن و خراب شدن سقف برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند.
  • نسبت به قیرگونی نازک‌تر و سبک‌تر است.
  • درصورت خرابی بسیار راحت و سریع تعمیر می‌شود.
  • با انواع سطوح سازگار است و چسبندگی بالایی دارد.
  • با محیط زیست نیز سازگاری زیادی دارد.

تیم ایزوگام کرج متشکل از متخصصین نصب ایزوگام در محمدشهر کرج مفتخر است که همیشه بهترین ایزوگام را برای مشتریان خود بکار برده است و همیشه رضایت مشتریان خود را بدست آورده است.

یکی از مسائلی که سازمان ملی استاندارد برای تولید کنندگان ایزوگام تعیین کرده است، استفاده از مواد باکیفیت است. به همین علت هنگام خرید ایزوگام حتما به مواد بکار رفته در آن توجه کنید. زیرا مواد بکار رفته در آن است که کیفیت ایزوگام را مشخص می‌کند. اگر هم اطلاعات درستی از این محصولات ندارید، بهتر است در این زمینه با یک متخصص نصب ایزوگام در محمدشهر کرج مشورت کنید.

نمایندگی ایزوگام در محمدشهر

مجموعه ایزوگام کرج بهترین نمایندگی ایزوگام درمحمدشهر کرج را برای برند های مطرح ایزوگام دارد. شما به راحتی میتوانید برند مورد نظر خود را در مجموعه ایزوگام کرج سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن، محصول خود را از نمایندگی ایزوگام در محمد شهر کرج تحویل بگیرید.

با توجه به تجربه‌ای که متخصصین ایزوگام کرج در نصب ایزوگام در محمدشهر کرج داشته‌اند، قبل از نصب ایزوگام به چند مورد برای تشخیص یک ایزوگام استاندارد توجه می‌کنند که در پایین به این موارد اشاره می‌کنیم:

  • ضخامت

استانداردترین ایزوگام باید دارای 4 میلیمتر ضخامت داشته باشد. اگر کمتر از این مقدار باشد، کیفیت خوبی ندارد.

  • وزن

یکی از مواردی که در تشخیص ایزوگام استاندارد مهم است، وزن ایزوگام است. ایزوگام مناسب و استاندارد باید چیزی بین 40 تا 42 کیلوگرم باشد.

  • مقدار لایه های ایزوگام

ایزوگام‌ها با توجه به تعداد لایه‌هایی که در آن‌ها بکار می‌رود به چند دسته تقسیم می‌شوند. مانند: ایزوگام تک لایه – ایزوگام دولایه – ایزوگام سه لایه. برای تشخیص این مورد میتوانید با یک متخصص ایزوگام کار در محمد شهر کرج تماس بگیرید.

  • مناسب بودن با محیط مورد نظر

یکی از مواردی که سازمان ملی استاندارد به آن تاکید دارد این است که تولید کنندگان ایزوگام باید با توجه آب و هوای مناطق مختلف ایزوگام خود را تولید کنند. مثلا ایزوگام‌های تولید شده برای مناطق  گرم‌سیر و سرد سیر باهم متفاوت هستند. پس هنگام خرید ایزوگام باید به منطقه زندگی خود هم توجه کنید.

  • مقاومت ایزوگام

ایزوگام‌های استاندارد باید در برابر ضربه، فشار، گرما و سرما مقاوم باشد. همچنین ایزوگام‌های استاندارد باید در برابر پوسیدگی مقاوم باشند و پوسیده نشوند.

  • قابلیت نصب بر روی تمام سطوح

یکی از ویژگی‌های ایزوگام‌های استاندارد این است که بر روی تمام سطوح سیمانی، چوبی، آسفالتی و … قابلیت نصب دارند.

چنانچه اطلاعات خاصی در زمینه ایزوگام ندارید، میتوانید با مجموعه ایزوگام کرج مشورت کنید و از خدمات تخصصی تیم ایزوگام در محمد شهر کرج استفاده کنید.

قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج

قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج به چند مورد بستگی دارد و برای همه یکسان نیست. زیرا قیمت ایزوگام در مرحله اول به اندازه ساختمان بستگی دارد و هرچقدر که ساختمان بزرگتر باشد، قطعا ایزوگام بیشتری را نیاز دارد و قیمت ایزوگام نیز بالاتر می‌رود. بعد از مشخص شدن اندازه ساختمان، باید به نوع مواد ایزوگام توجه کنیم. زیرا مواد بکار رفته در ایزوگام‌ها باهم متفاوت است و شما با توجه به نوع ایزوگامی که اتخاب می‌کنید، قیمت متفاوتی هم پرداخت می‌کنید.

اما برای تعیین قیمت ایزوگام بدون نصب در کرج می‌توانید با مجموعه ایزوگام کرج تماس بگیرید و پس از تعیین نوع ساختمان و نوع ایزوگام خود، از قیمت ایزوگام مطلع شوید.

شماره ایزوگام کار در محمدشهر

برای تماس با ایزوگام کار در محمدشهر میتوانید با شماره 09169796902 تماس بگیرید و از خدمات نصب ایزوگام و قیر و گونی در کرج استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *